Kom på det!

Vaknade imorse med grus i ögonen, gårdagens smink, och var allmänt bakisvimsig. Ställde mig så framför spegeln, och upptäcker till min förvåning att det är en RIKTIG PINGLA som plirar tillbaka! Hur gick det här till?? Jag borde ju se ut som om jag nyss uppstigit från de döda, eller kanske ännu mer som tjejen i The Ring (tack Snucke, för liknelsen, jag har inte kommit över det än..), men icke, fräsch som en nyponros såg jag ut, och det höll i sig nästan hela dagen!

Så, dagens fråga på jobbet har således varit: Kan man klä i bakfylla?

Kommentarer
Postat av: Snucke

... det kunde varit värre. jag fick höra igår att jag liknade ola salo! ;[

2007-09-05 @ 22:45:34
Postat av: Nina

Hahaha, det är du fan värd efter din sågning av mig! ;) Roligt att se dig här, kom till Stockholm snart! Kram!

2007-09-07 @ 21:55:00
URL: http://sodersessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0