Kräftskiva!

Mitt företag har samlats för att skråla i falsett, äta kräftor och dricka orimligt mycket snaps! Det årligen omtalade kräftskivan är här!

Det är som vanligt löjligt trevligt, vi minglar runt, alla skämtar med alla, alla skämtar om mig ;) och stämningen är på topp. Sushi har visst suttit bredvid ett par kollegor som serverat snaps lite väl generöst, men hon börjar nu hämta sig och tjatar om att Singstaret ska sättas igång. Det är faktiskt många som tjatar om det, så jag blir nog snart tvungen att upprepa vårens skräll... :)

För övrigt tänker jag lite på dem jag rekommenderat att söka sig hit till vår lilla sekt, och hoppas att jag ser dem här nästa år på kräftskivan. Håller tummarna så hårt det bara går för er!

Imorgon finns ett par alternativ; landet eller fest i stan. Pappa ringde tidigare idag och meddelade att de förstod om jag inte ville släpa Lilla Monstret fram och tillbaka till Vätö för en dags spring i skogen. Man är tacksam....
Middag på söndag i Vasastan blir det dock, som alltid.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0