Ny vecka, nytt liv?

Igår när jag inte kunde somna kom jag fram till att jag nog måste styra och ställa lite för att komma på fötter igen. Ordentligt.
Jag har tagit dietistens råd om att "äta mindre nyttigt" på lite för stort allvar på sistone, och så mycket ork till att laga middag, handla, rensa kyl osv har inte funnits.

Så, nu kör vi! Med start idag blir det andra bullar. Så länge jag har lust i alla fall! Har börjat med att dricka äckligt grönt te, äter bara en dubbelmacka istället för två (hinner inte gröt nu) och slängt in den första av kanske 5 tvättar i maskinen. Nu ska jag till morrmorr med Mamsen. Kan man läsa skvallertidningar om man är dement? Jag tar med ett par i alla fall!

Ikvä'll blir det familjemiddag, och innan dess ska jag nog plugga lite. Kul söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0