Så där dålig igen...

..på att uppdatera här. Har noll inspiration och känner mig bara uppstressad över alla måsten. Måste jobba, måste plugga, måste hålla kontakten med familjen och med vännerna. Måste äta och städa, hålla koll på almanackan och på mailen.
Funderade en kort sekund på att anordna något slags födelsedagsfirande, men det går bara inte. Förresten täcktes två av de möjliga datumen idag av annat firande, anordnat av folk som har tid, uppenbarligen.

Det enda som känns riktigt lockande nu är faktiskt tränandet, som enligt tidigare plan ska starta imorgon. Vi får se hur det går!

Dagen har, förutom städning och plugg, ägnats åt middag med familjen och fika med Tommy. Päronen var förstås bruna och jäkliga efter sin vecka på Kreta, men trots det var middagen trevlig! ;)

Nu är det dags för lådan, jag måste verkligen sova om jag ska klara min mötesproppade dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0