Sorry...

Jag vet att jag varit sämre än vanligt på att uppdatera i bloggen, men det har ju varit så mycket de senaste dagarna!

Har ju just kommit på hur mycket tid skolan kommer ta, och har just fått veta att en av de tjänster jag skulle göra vad som helst för blir ledig snart.... Mycket att tänka på!

Idag var dock en bra dag! Lunch med en av mina själsfränder, och eftermiddag och middag/kväll med riktigt bra kunder, på något sätt vänner även de!

Och nu, sent, ett mess från någon jag saknat.

Känns bra.
Men det är ytterligare en person som för första gången på länge har en plats nära mitt pannben. Konstigt vad drömmar kan göra...

Helgen bådar gött. Jag hoppas få sällskap i mitt pluggande, men man vet aldrig. Hoppas kan man ju...



Ta hand om er och era kära! Av någon anledning blir jag gråtfärdig och tänker på saker jag borde och på saker som inte längre kan göras. Ta hand om dem. Alltid.


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0