Sprängaren...

...heter en av Liza Marklunds böcker, men jag minns inte vad den handlade om, så det ämnet lämnar vi.

Dock har jag idag, lite passande med tanke på datumet, haft en sprängnde huvudvärk i stort sett hela dagen. Så sprängande att jag inte kom upp ur sängen i morse, och inte minns vad det tre samtalen jag tydligen haft per telefon innan lunch handlade om. Inte roligt.

Men, nu är jag på benen igen, drar slutsatsen att skitdagen igår i kombination med flitig användning av mina nya glasögon kanske bidrog till den tillfälliga formsvackan.

Ägnar mig lite nu, innan lite tv-tittande innan återvändandet till sängen, åt Guillous "Madame Terror", istället för min skolbok, men jag anser att det är okej att inte utsätta hjärnan för för mycket arbete så här efter dagens pärs. Imorgon får det bli plugg istället, eftersom både torsdag och fredag ska ägnas åt samkväm och alkohol, dels med kunder, dels med kollegor. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0