Stora motverkarinsatsen!

Har just varit i affären och inhandlat diverse attiraljer för att kämpa emot det här jäkla halsontet. Nu står soppan på spisen, c-vitamin är framplockat tillsammans med apelsinjuice, Lady Grey-te och honung... Jag gillar inte ens honung, inte i te i alla fall, men vad gör man inte. Det är INTE aktuellt att bli sjuk nu. Har kollat i almanackan, och det får helt enkelt inte plats!
Det enda jag inte har inhandlat av alla kända förkylningsmotverkare är vitlök. Detta trots att jag för bara en kort tid sen hävdade att det var det absolut bästa mot alla sorters virus när en vän behövde hjälp. Själv skyller jag på att magen inte klarar hela vitlöksklyftor...

Nu kokar det, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0