Första riktiga semesterdagen!

Efter en relativt lugn jobbvecka, vi kunde kors i taket nästa gå hem klcokan fyra varenda dag, for jag och S och Lilla S iväg till mitt älskade Vätö i fredags kväll. Päronen väntade med god grillmiddag och jordgubbar, och jag kunde äntigen slappna av ordentligt. VI har åkt båt, plockat jordgubbar och ätit brunch på KnappKarlsson på Barnens Ö, sjukt trevligt alltihop!

Igår kom Lillebror och hans seglingskamrat iland efter en seglats på fem dagar, jag fick passa på att hänga lite eftersom de två på onsdag far iväg på en sexveckors tur till Asien.

Men, imorse var det slut på den delen av det roliga då min fina S var tvungen att åka hem för att jobba sin sista vecka innan SIN semester. Sen sticker han till Birmingham i 10 dagar, och jag skulle ljuga om jag inte låtsades om den ganska stora klump jag fick i halsen när han åkte. Jag löste det genom att sova ett par timmar samt ta en lång dusch (eller i alla fall så lång som varmvattenberedaren tillät), mojsa in mig med diverse väldoftande produkter och nu känns det bättre! :)

Snart är det dags för kvällens utgång med Lilla S, han håller sig rätt lugn i år när vi är ute, så jag tar med en liten pall och min bok, och har det inte så pjåkigt medan Lilla S ligger i en grästuva och spanar på flugor...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0