Jobb, mitt i natten!

För ovanlighetens skull har vi det ganska lugnt på jobbet den här veckan. Jag har i och för sig en del specialgrejer som fyller mina dagar, men övertid som annars är vardagsmat den här tiden på året, är det inte tal om. FÖRUTOM för lilla mig, som flera kvällar fått ta mig ur läskoman (svårt ord, läs det "läs-koman" :) ) för att testa ett nylanserat websystem som uppdateras sent varje kväll. Inte för att det är så särskilt jobbigt, men ikväll var jag så hysteriskt trött att jag skickade konstiga sms till datakillen i andra änden av systemet, och knappt visste vad jag gjorde. Men, det blev nog bra ändå, har testat en del på dagen också!

Kvällen har spenderats i stan med söta Tommy, vi käkade hälsotallrikar på Depå på Mäster Samuelsgatan och hängde i ett par affärer. Jag deklarerade mäkta stolt för träningsfreaket Tommy att jag gick hem från jobbet igår kväll och gick till jobbet idag. Dock fick jag direkt efter middagen äta upp min stolthet då min vrickade fot, som jag känt av väldigt lite under och efter mina små promenader (som faktiskt var både svettiga och uppåt och neråt), plötsligt blev både stel, svullen och svag. Får ställa in turen till jobbet imorgon bitti och avvakta lite med min duktighet...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0