Vad mammor inte ska veta...

Min far ringde idag när de var på väg genom landet från besök i Skåne. Vi hinner inte prata så ofta just nu så jag passade på att snabbt säga att jag och S kommer till landet och hälsar på om 2 veckor. Jag stannar kvar i en vecka men S åker sedan hem och vidare till Birmingham så vi ses inte på ett par veckor. Därför sa jag att vi då tänkte låna vårt gästrum som har en trevlig dubbelsäng och så fick Spencer bo i mitt rum som har en inte alltför rymlig våningssäng...;)

Kanske en kvart senare ringer min annars så sansade mamma och börjar ifrågasätta detta, varpå jag får, inför mina fnissande kollegor, försöka slingra mig ur frågan om VARFÖR vi vill ha en lite större säng...
Inte något jag rekommenderar på jobbet..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0