2 älsklingar!

I helgen kan man säga att två älsklingar kommer på plats i mitt liv. Eller kanske tre.

Imorgon lämnar jag mitt skrivbord i Marievik för att sedan, med ett litet stopp på Söder för att godkänna flyttstädningen på vägen, ta mig till Kungsängen dit min favvo-lillebror kommer efter avslutad FN-tjänst för att få medalj och kramar av familjen. Storasyster har längtar massor!

På lördag går flyttlasset från Strängnäs och S blir äntligen min sambo på riktigt. I en månad har jag bortt själv i Årsta och stirrat på flyttkartongerna och det icke monterade nya köket, men nu är det slut med det! Underbart!

Om lillebror orkar efter avslutningskryssningen de ska på funderar jag på att släpa med honom på en liten shoppingtur på söndag och kanske slå till på en alldeles särsklit speciell handväska...

Kan helgen bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0