Jaha, trist slut på trevlig kväll!

Sen eftermiddag och kväll idag har ägnats först åt fikamöte med kollega på Söder, och därefter middag på trevliga Fjäderholmarna med en kund. Vädret höll i sig, maten var ruskigt god och vinet likaså.

I och för sig, jag lyckades med en sån där grej som bara jag gör; jag satt längst in i ett hörn och skulle ta mig förbi stolar och väskor längs väggen för att ta mig till toan, och lyckas på något sätt sno in foten i en dåligt upplagd hellång gardin... Snubblade och ramlade i golvet, mitt i restaurangen! Helt otroligt! Så, nu har jag ett blåmärke på knät och ett trasigt byxknä på favoritjeansen.

Och nej, jag var inte full.

(Matchen som jag sedan hemkomsten följt via webb-radio eftersom jag inte har någon tv tänker jag inte ens beröra.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0