Lite sent...

...men jag kom på att S kommer "hem" på besök imorgon och blev tvungen att fara runt och plocka lite.

Då flytten från Strängnäs inte är klar förrän om 2 veckor ägnar vi oss nu för första gången åt att faktiskt vara ett distansförhållandepar, väldigt underlig känsla.  Jag ser fram emot att detta ska bli klart och att vi ska befinna oss på en och samma adress! :)

Nu blir det sängen för fröken!

Natti!

PS! Har de senaste dagarna/veckan plöjt igenom två säsonger av "Big Love", en fantastisk serie om polygami. Rekommenderas! Tyvärr har jag visst blivit lite skadad, och drömde förstås inatt om att jag ägnade mig åt ovanstående form av förhållande. Kändes lite halvjobbigt..:) DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0