Semestrarna börjar - men inte för mig...

Nu börjar det kännas att semesterperioden kommit igång, idag kom en sommarvikarie som skulle läras upp och vid femsnåret satt ovanligt många kvar på sina platser och slet för att få högarna att minska.
Nu sätter det igång ordentligt, dagarna på jobbet blir längre och längre, och lagom till semestern är man så slut att man knappt vet åt vilket håll man ska ligga i solstolen när man äntligen slipper ut ur ekorrhjulet.

Men, samtidigt är det kul! Jag gillar när teamkänslan sätter in och man jobbar hårt för varandra. Då känner jag igen mig från min tid som Kundservice-teamleader för många år sedan, när vi sjöng ihop till radion som spelade "Ingen vill veta var du köpt din tröja" mitt i de tunga arbetspassen. Även om jag inte skulle vilja ha hand om en grupp igen kan jag sakna peppandet och just gruppkänslan.

Dagens bästa var i alla fall sushilunchen på Hav i Marievik, och mitt mobila bredband som äntligen levererades idag! Om jag inte är alltför slutkörd till semestern (vecka 30) ska jag blogga från solstolen på landet, jag lovar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0