Tips till Kina!

Jag låg just och läste lite i vårt nya kala sovrum, för att samla krafter inför strykningen av morgondagens kläder...

Men, så för fyrtiåttonde gånger stördes min vila av ett ljud som bara kan beskrivas som ett flyglarm blandat med naglar som dras mot svarta tavlan i skolan (ja, jag är så gammal att svarta tavlor fortfarande fanns i skolorna).

Grannarnas barn, i obestämbar icke-pratande ålder, satte igång med sitt kvällsskrik. Alltså, jag vet inte vad jag ska ta mig TILL när det sätter igång. Ska man gömma huvudet i kudden, sätta i iPod-lurarna, gå upp och fråga varför de har ihjäl sitt barn?? Och det håller på i TIMMAR!

Jag vill verkligen påstå att om jag på något sätt hade varit på väg att skaffa barn nu så hade mina äggstockar skrumpnat ihop till två små oigenkännliga trädrötter nu. Detta är nog det bästa preventivmedlet som uppfunnits. Skicka iväg ett gäng såna där parvlar till Kina och spara in hela deras familjeplaneringsbudget.

Köp ett gäng nallar i lön till mistlurarna bara.

Hu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0