Älskade Björn!

Jag och Helen har tagit ett steg närmare vårt fullständigt-rättvisa-men-väldigt-intensiva-kärleksförhållande med Björn Gustafsson. Vi har nämligen bokat biljetter till  melodifestivalens genrep i Globen nästa vecka! Vi sitter nära scenen, så förmodligen är vår romans med Björn (åh, Björn!) klappad och klar nu! ;)

Kul ska det bli i alla fall! På kvällen blir det obligatoriskt tittande i grupp hemma på Söder. Så länge lillebror är på resande fot har jag faktiskt en tv som lämpar sig för tittande där det krävs lite större format. Min plan är förstås att han ska ha glömt bort att jag fått låna den när han kommer hem...:)

Kommentarer
Postat av: Helén

Jag är faktiskt vittne till att din bror har sagt att han ska köpa en helt ny och ännu större TV när han kommer tillbaka! :)

2008-03-07 @ 09:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0