Ebba, Blondinbella och Gordon Ramsey i soffan!

Efter en lååång arbetsdag, 5.30-17.30, pallrade jag mig till slut hem till Söder, via Granit (hittade skoförvaring som jag varit på jakt efter), Pocket Shop (längtade efter något på engelska att läsa) och Filmstaden Söder (för att hämta ut biljetterna till 10000 BC imorgon).

Hemma har det blivit tv-kväll fullt ut. Först Antikrundan, hur nu det gick till, jag tror att jag försökte se Korrespondenterna och tryckte på fel knapp på fjärrkontrollen... Därefter lite Private Practice, och till sist Debatt. De skulle diskutera modebloggande och och shoppinghysteri bland annat. Rätt intressant, även om jag har svårt för hönsgårdssyndromet (inte med syftning på damerna i sällskapet) och mer uppskattar debatter med uppdelade inlägg och fördelare av ordet... Det blir ju lite lugnare så!

Ännu lite senare blev det lite Kitchen Nightmares, sjukt med alla dessa halvfabrikatsrestauranger och galna kockar....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0