En månad!!??

Jag vet inte hur det gick till, men bloggen är inte längre en del av mitt  för tillfället lätt hysteriska liv... :)

Helen, min söta söta Helen, sa någon gång i förra veckan (tror jag, dagar och veckor flyter ihop för tillfället) att jag MÅSTE skriva om flytten.
Japp, nu bär det av. Jag lämnar om en månad mitt hatälskade Södermalm för samboliv i Årsta. Papper skrevs med darrande händer under för ett par veckor sedan och nu är vi snart stolta ägare till en underbar (men skruttig) 3:a på 77 kvadrat, med inglasad underbart stor balkong och klädkammare... Resten av rummen känns inte så viktiga...:)

Idag var det visning på min lägenhet, och förhoppningsvis går det bra, jag litar på duktiga M som håller i den biten. Synd att hon inte håller i försäljningar i Strängnäs också!

För övrigt 1: Ny tjänst på jobbet, massor av roligt att ta tag i, nu får jag äntligen grotta ner mig i kundnöjdhet, intäkter och utveckling, allt det där jag önskar hanns med på min gamla tjänst, men som det aldrig fanns tid och plats för! Äntligen!

För övrigt 2: Väntar på spänning på nytillskottet i Familjen Trygg, blir det kille nr 5 eller en liten prinsessa? Presentkassen står på jobbet och blir fullare och fullare. Har svårt att behärska mig när det gäller Fie:s små raringar...:)

För övrigt 3: Spenderar kvällar och nätter i Strängnäs för tillfället, med tanke på visningarna. Spencer kan ju inte gärna vara där då, så det blir upp på mornarna för att sitta i bilen kl 5.00 och sedan vara på jobbet till 17.... Nice. Men vad gör man inte...

Nu ska jag visst åka och köpa kebab, rapporterar båtfixande blivande sambon! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0