Nu drar det ihop sig!

Imorse lämnade jag kaoset och alla flyttlådor här hemma och tog det numera ganska bekanta tåget till Strängnäs. Där hämtade min blivande sambo upp mig för vidare färd till IKEA i Västerås. Tydligen ska detta pyttelilla IKEA-varuhus ha landets bästa köksnissar, så jag var ju tvungen att följa med.

Fem timmar efter anländandet var vi med kök, matsalsmöbler, garderob och diverse småplock. Köket blev ännu bättre än vi hade tänkt oss, med frys med ismaskin...:)

På lördag går flyttlasset till Årsta, det ska bli så skönt att få det gjort! Först ska bara ytterligare 20 flyttlådor fyllas...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi é bajen från söder.

2008-05-25 @ 22:36:16
URL: http://dontseizetheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0