Felräknat!



Har jag talat om att vi ska till Thailand? Jorå s'att eh....:) Underbart!

Men, det jag skulle berätta var att jag kollat upp lite vad för budget vi bör ha, och enligt omgivningen bör det räcka med 10000 kr per person för de fyra veckor vi ska vara borta.

Finemang, tänkte jag. Men nu har jag kommit på något illavarslande! Man måste pruta i Thailand! Jag är värdelös på att pruta. Jag skulle säkert dricksa på utgångsbudet istället, så dålig är jag.
Igår frågade jag lite försiktigt S om han kan hantera prutandet. Tyvärr är han tydligen lika kass som jag.

Efter vad jag har hört prutar man vanligtvis ner priset med 50 till 90 procent.

Om det här betyder att vi kommer behöva ha hundra tusen med oss, då stannar jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0