Jag är visst gräsänka!

Någon killkompis till mig, har lyckligtvis förträngt vem den sexistiske jäkeln var, hävdade att ordet "gräsänka" inte fanns utan endast "gräsänkling". Detta enligt tesen att det bara är män som njuter av att vara utan sin respektive.

Jag protesterar! Hur mycket jag än uppskattar min fantastiske karl, så tycker jag att det är jätteskönt att, som idag, få datorn, sängen och hela kungariket för mig själv en kväll. Jag kan bre ut mina tidningar över hans del av sängen, jag kan låta Spencer sova i fotänden hela natten (okej, det är ju inte så populärt ens när S får veta det i efterhand, men regler är ju till för att bryta...), jag kan äta vad jag vill och titta på vad jag vill på tv:n.

Men det blir mysigt att ses imorgon!

Nu ska jag se dubbelavsnitt av Grey's, även det perfekt gräsänkaaktivitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0