Renoveringen fortskrider...

I söndags var svärföräldrarna på besök igen för att styra upp vårt kök. Efter två turer till Fredells, som tog sammanlagt tre timmar (det ligger fem minuter bort, helt ofattbart), ett antal rynkade pannor och uppgivna suckar hade vi i alla fall fått upp ett förnämligt antal skåp.

Jag skruvade ihop i stort sett allihop, ihop med svärmor. Jag är en spontan och ungdomlig person, och satt käckt på golvet i mina jobbarbyxor som blev trängre och trängre ju fler svärmors-mackor jag åt under dagen och kvällen. Men oj vad jag skruvade!

Resultat:

* Natten till måndag, upprepade och verklighetstrogna drömmar om att jag var på smällen och alla kläder var för små
* Måndag på jobbet, så mycket träningsvärk i häcken och blåmärken på knäna har jag inte haft sen jag var liten!


Frägan är nu bara, hur tusan mår svärmor??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0