Skenet bedrar...

Oj oj, råkade börja kolla på den fantastiskt roliga filmen "Forgetting Sarah Marshall", och glömde alldeles bort tiden. Var tvungen att ringa S för att höra när han kommer hem.

Nu har jag 20 minuter på mig att:

* Slänga allt godis, chips, läskskräp som kan medverka till en missvisande bild av att jag inte är ytterst hälsosam

* Tvätta bort sminket som hamnade i ögonpåsarna under Grey's-avsnittet

* Nu när jag tänker på det också sminka över ögonpåsarna

* Bädda och sopa bort chipssmulorna ur sängen

* Placera mig vackert ovanpå sängen i lämpligt tajta myskläder (såna myskläder som killar TROR att tjejer gillar)
(Tänk Dirty Dancing-Pennys placering i sängen efter aborten, med perfekta dansfötter)

Japp, det var väl allt.

Åh, vi har ett så avslappnat förhållande. Skönt att bara kunna vara sig själv.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

oj då bussy bussy =)

2008-10-28 @ 09:39:29
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0