Weather Girl



På torsdag ska jag med jobbet till Norge. Till Lillehammer, närmare bestämt. I Lillehammer snöar det enligt uppgift.

När jag flytttade i maj var idén att garderoben skulle ordnas först, sedan köket, och ungefär till min födelsedag, det vill säga väldigt snart, skulle hela lägenheten vara som hämtad ur senaste Elle Interiör. Inte en tanke i klädväg utom att se till att sommarballerinorna fanns lättillgängliga föresvävade mig.

Om man ändå hade tänkt lite längre...

Hur jag ska hitta

* vantar
* mössa
* halsduk
* termobyxor
* täckjacka
* långkalsonger

innan torsdag morgon övergår mitt förstånd.

Men på nåt jäkla sätt måste det lösa sig,  för att åka fyrhjuling i snön med ballerinaskor är nog inget att rekommendera.


I värsta fall återkommer jag med en recension av det ovan nämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0