Mycket nu...

Passar på att skriva som fan nu när jag har inspiration! :)

Alltså, sedan 3 månader eller så är jag sambo (igen, men förra gången är så länge sedan att både själva samboskapet och den horribla loftsängen är preskiberade) med min Strängnäspojk, som nu är Stockholmspojk.

Trevligt i "sakfrågan" (jag har snöat in mig på uttrycket som en av våra säljare använder in absurdum, och alltid på fel ställen), men vi har nu levt i ett kaos som inte liknar något jag någonsin varit med om, sedan vi flyttade in. Allt är försenat och allt tar hundra år att göra. 

MEN, det finns ljusglimtar; idag är ÄNTLIGEN vårt fina klinkergolv färdiglagt och fogat, så nu kan köket snart sättas in. Nog för att jag gillar compact living, men att ha en pytteliten vinkyl (18-flaskors, hinner ju inte ens bli kalla innan man druckit upp dem...) och en micro som enda kök i 3 månader knäcker även den bästa, jag lovar.

För övrigt har jag ny tjänst på jobbet sedan ett tag, det är skitkul och utmanande, och jag är grymt bra på att bjuda kunder på lunch nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0