Nu jäklar ska här bloggas!

Fick igår en åthutning av två kära läsare som tyckte att den här bloggtorkan får vara slut nu. Renovering och ny tjänst har tagit knäcken på min inspiration och jag har helt enkelt hållit mig undan.

Men, efter att i stort sett ha bloggat slut på Internet hade jag bara den här sidan kvar och kikade försiktigt in. 

OCH JÄVLAR I MIN LILLA LÅDA! Gömd bland de otroligt få kommentarerna fanns en, som jag bara RÅKADE klicka vidare på. Och döm  (ja, jag vet att jag börjat två  meningar med "och" nu, jag vet att det är fel, men jag struntar i det just nu, detta är viktigt, läs vidare istället för att hetsa upp er över det!) av min förvåning när jag upptäcker att det är min gamla bloggfavorit Crazypill som återuppstigit från blogggraven för att förgylla min vardag igen!

Det här var sparken i baken jag behövde. Orkar hon så orkar jag. Grym tjej. Missa inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0