Sista inlägget för kvällen...kanske.

Jag och fina Helen har en dejt imorgon. För någon månad sedan bestämde vi att vi skulle göra något slags bokslut och uppföljning en gång i månaden. Jag kommer inte ihåg exakt vad det innefattade för ämnen, måste hitta boken jag fick idén ifrån innan imorgon (lycka till!), men jag har för mig att det var typ jobb, kärlek, pengar som skulle avhandlas, och strategier kring dessa som skulle skapas, på lång och kort sikt.

Ska bli spännande. Det var nämligen obligatoriskt att avhandlandet skedde över en ansenlig mängd vin.

Note to self: Glöm inte lypsyl så jag inte har alkisröda läppar på jobbet på torsdag.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

haha vilken go coment jag fick av dig=)

2008-10-01 @ 16:20:04
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0