Ja, ja, jag är inte värd att kallas "bloggerska"!

Den senaste tidens tystnad kan inte ursäktas, men förklaras; ett tag har det varit klart men inte officiellt att jag och S, tillsammans med min fina Helen, både vän och kollega, ska ge oss iväg till Madrid där vårt jobb ska öppna nytt kontor!

Ett år blir vi borta, och vi åker om 2 veckor. Den senaste tiden har därför fyllts av förberedelser; uthyrning av lägenheten, färdigställande av vår kaoslägenhet, tripp till Madrid för att hitta andrahandslägenhet till oss, och förstås en massa jobbrelaterade ting. Men, nu faller sakerna på plats en efter en. Frakt till Madrid gick i veckan, och imorgon körs ett lass till vårt magasin. Lägenheten blir mer och mer klar för varje dag, fredag nästa vecka är dead line, då har vi avskedsfest....

Det som inte är så kul med flytten är att Spencer, min älskade lilla Spencemeister, inte kan följa med. Därför har vi nu i helgen lämnat honom hos hans fosterfamilj, där han förstås kommer att få det ruskigt bra, men det gör fruktansvärt ont i hjärtat att inte ha honom här. Usch, nu pratar vi inte mer om det!

Här kommer en bild av mig och Helen, där jag i och för sig ser helt galen ut, men som jag ändå tycker om för att vi ser så sjukt glada ut! :)


Kommentarer
Postat av: sofie

Hej Kusinen:)

Har tappat bort tid mailadress, hoppas du kollar in här så du ser;) detta.

Önskar dig en God Jul och ett Got Nytt År.

Hoppas du mailar mig, [email protected]

Hoppas du mår bra.

Kram Sofie

2009-12-22 @ 18:27:09
Postat av: Anonym

Hej Kusinen:)

Har tappat bort tid mailadress, hoppas du kollar in här så du ser;) detta.

Önskar dig en God Jul och ett Got Nytt År.

Hoppas du mailar mig, [email protected]

Hoppas du mår bra.

Kram Sofie

2009-12-22 @ 18:28:37
Postat av: sofie

Nej här var det ingen som titta in :(

2010-04-13 @ 15:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0