Happy thoughts 2!

BRA SAKER IDAG:

* (egentligen igår kväll) Blivit instyrd på utgång på söndag (!) med Helen och Long Lost Jimmy, och idag fick jag veta att Even Longer Lost Adde kanske följer med. Det kommer bli så roligt, och måndag kommer bli riktigt, riktigt jobbig....:)

* Fick en grym komplimang idag av en kund: "Jag tänker på sol varje gång jag ser dig". !!!! Jag log i flera timmar.... Mer sånt!

* Min chef sa till Lilla M att hon tycker att jag skulle passa som K.A.M. Roligt! Det har hon aldrig klämt ur sig till mig....

* Bordet var rent när jag gick från jobbet, för andra dagen i rad! Jag måste ha fått i någon slags turboväxel utan jag märkt det..

* Mitt paket från Buzzador kom idag. Det innehåller en massa påsar med nya Extra-halstabletter som jag ska dela ut till mina vänner, börjar imorgon på jobbet! Kan ju vara bra att låta dem ligga kvar där till på måndag.....:)

* Inte gråa hårstrån hittade....idag heller! ;)

* Har varit och solat, och dessutom promenerat ännu en timme. Vem vet hur det här slutar....? :) Imorgon blir det nog vandring hem från jobbet igen! För er som känner mig; hur stort är inte det här?? :)

* I stort, en riktigt bra dag, än så länge!


Kram! Får se om det blir något soundtrack idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0