Happy thoughts!

Har bestämt mig för att gå ifrån mitt beslut igår, till viss del! Här kommer därför:

DAGENS BRA SAKER

* Vann namntävlingen på jobbet! :) Dock inte med Sushi, utan av misstag ihop med en analytikerkille, men, men, vinna är viktigast, och jag har lovat Sushi halva mitt pris för husfridens skull.

* Flera projekt igång på jobbet, mycket att göra, men massor av bra erfarenheter! Ska bland annat till Norge nästa vecka, och super-Maria passar Lilla Monstret, perfekt!

* Gick hela vägen hem från jobbet i Marievik, rask takt hela tiden utom en liten paus när jag mötte en gammal jobbarkompis på Ringvägen. Riktigt skönt utom att min ena fot trilskas lite sedan i lördags. Lite ironiskt, att göra illa foten medan man vandrar på moln....:P

* Helen delgav mig ett par grymma Timo Räisänen-låtar på jobbet, och nu är de på väg till mig över MSN, så schysst!

* Spontanbudade på en lägenhet imorse.  En grym 2:a.... Men, underligt nog drog säljaren sig ur mitt i budgivningen. Men, det är tanken som räknas. Ringde Notar och kollade lite på värdet på min lägenhet nu, och det blev en glad överraskning! Får se om det blir någon ny lägenhet så småningom...

* Har nog kommit fram till ett "Dagens Soundtrack", men jag måste fila lite till på det, Timo Räisänen är lite för deppig för att få representera hela dagen..

Puss, särskilt till mina tappra vapendragare, ni vet att ni ska vara tärnor alla 3 när jag gifter mig om 10 år, va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0