Jaha, det var den födelsedagen. :)

Dagen har varit bra, jag har blivit gratulerad av alla möjliga, det är alltid så kul att få veta att man inte är bortglömd...:)

Jag har ätit tårta och wienerbröd, och blivit sjungen för på tre olika språk. Polska var en nyhet, men konstigt nog var det helsvenska Agneta och inte halvpolska Sushi som sjöng. Jag har också fått hem ett par färgglada strumpor i brevlådan, mycket oväntat och lika uppskattat!

Nu ska jag lägga ner lyxandet (som inleddes med sovmorgon och långt gos med Spencer samt vägrande av tunnelbanan imorse) och städa och fixa lite med tvätten, för på fredag kommer La Familia på besök!

Tack för allt idag, ni är grymma!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0