Dementi

Jag har de senaste dagarna fått flera kommentarer som hänvisar till mig som något slags turbodejtare. Idag till exempel sa min bror: "Du dejtar ju mer än Lindsay Lohan!".

Det här känns riktigt orättvist och kräver en dementi från undertecknad.

Det senaste året har jag dejtat 3 olika personer (varav den sista nog inte kan räknas som dejtande), och haft kanske ett par, tre flörtar av mindre slag. Är det verkligen så jäkla mycket?? Själv känner jag mig som Jungfru Maria....

Tänkte på det här lite efter Äpplets kommentar och kom fram till några saker man ändå lär sig, trots mitt blygsamma dejtande...;)

* Känsloutbrott är absolut inte min grej
* Få låtar skickade från den man tycker om är riktigt roligt, flera verkar ha insett detta..! :)
* Kattallergi är inte att rekommendera...
*...men grabbar med barn är inte längre någon skräck
* Klickar det inte ordentligt direkt kommer det nog inte att göra det senare heller
* Att stilarna är desamma på mig och killen är inte viktigt
* Jag ska inte dejta för unga grabbar, det funkar helt enkelt inte
* Kan tydligen tänka mig att utvidga min radie på 1 km från Söder. En aning...
* Det börjar bli för många ex på Söder nu...

Jahapp, det var det, nu är det snart match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0