Happy thoughts 3..

* Varit på trevlig och inspirerande fika med Tommy, kunde ändå inte promenera i spöregnet...

* Inhandlat skolbok och lite detaljer, känner mig extremt laddad att ta tag i pluggandet!

  Tyckte det har varit lite mycket svart på sistone....

  ....så det är ju tur att även mina hårvårdsprodukter livar upp! :)

* Fått en massa cred på jobbet, och projektet vi startade upp idag passar mig som handen i handsken!

* När jag satte på IPoden på vägen till stan idag och shufflade som vanligt kom, av ca 500 låtar, "I'm Yours" som första låt! Min bästa! Jag bestämde mig för att ta det som ett gott tecken på att det vänder åt rätt håll nu!
Som låt nummer 2 kom i och för sig "Dunka mig gul & blå", men jag valde att inte notera det....;)

* Roligt paket kom idag, med fin klänning bland annat. Måste bara hitta en rolig utgång eller fest att ha den på.



* Hade hysteriskt rolig lunch med flickorna på jobbet. Vi pusslade ihop minnena från i söndags natt med hjälp av inloggningar på Facebook, skickade sms, tider på blogginlägg. Anna hade bara räknat fel på ungefär 1.15 timme på sin hemgångstid....:) Hur klarade man sig innan alla de här tekniska hjälpmedlen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0