Roliga och bra saker idag:

* Imorse på väg mellan tvärbanan och jobbet sken solen och "You and Me Song" spelade i IPoden, och jag fick en nästan oemotståndlig lust att spela luftgitarr, där på trottoaren, i min svarta propra dräkt.... Haha, det kändes så bra att jag fick tillbaka lite av min galenskap! Dessutom råkade jag sjunga "Oh, Happy Day" högt på kontoret innan jag gick hem, hur nu det gick till....:)

* Kommit igång med favoritprojektet på jobbet, massor av jobb, men det kommer bli super!

* Träffade min "livscoach" Ewa idag, grymt trevligt! Hon är dock med barn, så det blir avslutning, tillfälligt eller helt, för våra möten i oktober, ska suga ut det gottaste tills dess!

* På vägen hem såg jag Markoolio och hans ex, Giblet, Hamlet, Velvet, jag minns aldrig vad hon heter... Det roliga var att de verkade ha hundbytardag, för Markoolio kom med de små ulltottarna i bilen och de hoppade ut till tjejen. Jag gillar när människor verkar så kära i sina djur! Observera: inte på ett sjukt sätt, alltså! ;)

* Fick en söt lapp från Sushi idag, helt opåkallat. Så nu sitter ett "Gillar Dig!" på min datorskärm och livar upp mig!

* Det bästa av allt idag: Lämnade Lilla Monstret hos Maria nu ikväll, och han verkade inte alls rädd, utan slängde sig genast på hallgolvet och sträckte ut sig som en annan pascha! :) Skönt!

* Inte säkert att detta är helt bra, men jag fick veta idag att jag tydligen pratat ihop mig med Jimmy i söndags kväll om att skaffa barn ihop, haha! Det lite pyssliga är att jag har haft denna överenskommelse med Tommy i flera år, så jag får helt enkelt fundera på det här i de tusen år som jag tänkte vänta innan jag kör på barngrejen. Leker med andras så länge! :)

TILLÄGG: Lilla chef-Tessan fick en liten Ebba imorse, grattis!


Soundtrack idag:
Har just fått en låt som tydligen ska fungera som min signaturmelodi. Väldigt trevligt, hade bara önskat att rätt person sjöng den för mig. Men men, man kan inte få allt, och just nu har jag en hel del, känns det som...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0